برگزاری مراسم استقبال از نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۲ آبان ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۳۹۱۵۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۰۴
مراسم استقبال از نو دانشجویان سال تحصیلی ۱۴۰۲ با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونین آموزش، فرهنگی و دانشجویی و برخی از روسای دانشکده ها و اعضای هیئت علمی، برگزار شد.
برگزاری مراسم استقبال از نو دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد افشار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و آرزوی موفقیت برای آنها، گفت: شروع کار و شروع بلوغ اجتماعی شما و اینکه در اجتماع  و در آینده چه جایگاهی دارید در دوران تحصیل شما رقم میخورد.  
وی خاطرنشان کرد: داشتن برنامه درست؛ باعث رشد خواهد شد، لذا اگر بخواهید به بالاترین جایگاه ها برسید باید برای داشتن آینده بهتر از همین حالا تلاش کنید.
در ادامه مراسم دکتر جعفری معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن خیر مقدم به دانشجویان و تبریک به مناسبت راهیابی به دانشگاه، به معرفی دانشگاه و جایگاه و رتبه آن و همچنین معرفی معاونت آموزش پرداخت. 
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک جزو دانشگاه های کلان منطقه ۶ وزارت بهداشت است و با داشتن ظرفیت های مناسب؛ در حال پیشرفت است. 
وی ضمن اشاره به وظایف معاونت آموزش در امر تحصیل دانشجویان ادامه داد:معاونت آموزش دارای ۱۱ رشته دستیار تخصصی، ۱۴ رشته در  ارشد و ۳ رشته PHD است که در صدد افزایش رشته ها هستیم و امیدواریم ظرفیت های جدیدی به زودی برای دانشگاه، فراهم شود. 
دکتر بیات معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه نیز در این مراسم ضمن بیان توصیه هایی برای دانشجویان جدید، افزود: ظرفیتهای مناسبی برای پیشرفت و اشتغال در دانشگاه وجود دارد؛ لذا همه دانشجویان باید از همین ابتدای سال تحصیلی با برنامه ریزی و به نحو هدفمند درس بخوانند و از زمان غافل نباشند، زمانِ شروع برای دستیابی به هدف از همین الان است.


( ۲ )

نظر شما :