دانشگاه علوم پزشکی اراک با داشتن کارکنان توانمند توانسته‌ در راستای نیازهای استان حرکت کند

۰۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۰:۴۹ کد : ۳۹۵۲۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۴
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در پایان سفر یک روزه به اراک، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک با داشتن رئیس، مدیران و پرسنل توانمند، توانسته‌ است در راستای نیازهای استان مرکزی حرکت کند.
دانشگاه علوم پزشکی اراک با داشتن کارکنان توانمند توانسته‌ در راستای نیازهای استان حرکت کند

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر پناهی ضمن اشاره به اینکه، دانشگاه علوم پزشکی اراک، دانشگاه پیشرو در آموزش، پژوهش و درمان است، گفت: دانشگاه از نظر رتبه‌ تولید علم و فناوری، رتبه خوبی دارد، ولی امید است با حمایت‌های گسترده‌تر تمامی برنامه‌های حوزه سلامت تحقق یابد.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات مطرح در این استان، بحث جوانی جمعیت است که متاسفانه این استان یکی از استان‌های پیر کشور محسوب می‌شود و ساخت و تجهیز بیمارستان خیرساز زنان و زایمان سینا رضائی آشتیانی هم‌راستا با طرح جوانی جمعیت است و به حمایت‌های بیشتری جهت افتتاح نیاز دارد.
دکتر پناهی بیان کرد: حوزه تحقیقات و فناوری دانشگاه به تجهیزات به روزتر و نیروهای متخصص‌تر نیاز دارد تا بتواند بصورت متمرکز کار کند.
وی توضیح داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک، ظرفیت تاسیس دانشکده داروسازی را دارد و یکی از خواسته‌های مقامات عالی وزارتی قرار گرفتن دانشکده‌های داروسازی در فضایی صنعتی است.
دکتر پناهی گفت: از دانشگاه علوم پزشکی اراک حمایت می‌کنیم تا دانشکده داروسازی را تاسیس و با جذب نیروهای هیات علمی کارآمد بتوانند چون گذشته مهد پرورش نخبگان و عالمان کشور باشد.


( ۲ )

نظر شما :