پیگیری های نمایندگان در حوزه سلامت کمک کننده بوده است

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۱ کد : ۳۹۵۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۹۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: حمایت های و حساسیت های نمایندگان مردم در حوزه سلامت بسیار کمک کننده بوده است.
پیگیری های نمایندگان در حوزه سلامت کمک کننده بوده است

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در نشستی که با حضور نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با محوریت بررسی بودجه سال آینده و برنامه های توسعه هفتم، برگزار شد؛ افزود: ریل گذاری های مناسبی در دانشگاه انجام و پیشرفت های خوبی در حوزه پروژه ها و تجهیزات حاصل شده است.
وی ادامه داد: با حمایت های نمایندگان، ۵۲ پزشک ضریب k جدید جذب شده و به زودی ۱۵ پزشک فلوشیپ و فوق تخصص دیگر در استان جذب خواهند شد، این در حالیست که ماندگاری پزشکان و نگهداشت پزشکان قبلی از اولویت های دانشگاه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به فعال بودن اتاق های عمل بسیاری از شبکه های بهداشت و درمان تصریح کرد: به زودی تمامی اتاق های عمل در تمامی شبکه های بهداشت و درمان به مدار خدمت وارد خواهند شد.
دکتر امانی ضمن اشاره به آزمون استخدامی برگزار شده، خاطرنشان کرد: ۱۱۰۰ مجوز استخدامی برای دانشگاه صادر شده بود که خوشبختانه اسامی اعلام شده و مراحل گزینش انجام خواهد شد و به زودی تا حدودی کمبود نیروی انسانی در دانشگاه مرتفع می شود.
وی در پایان از فعال بودن و پیشرفت خوب پروژه های عمرانی حوزه سلامت خبر داد و گفت: در یکسال اخیر تعداد زیادی از پروژه ها به مدار خدمت وارد شده اند و حدود نیمی دیگر از پروژه ها تا دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.
در ادامه این نشست نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از پیگیری های رئیس دانشگاه در پیشبرد امور حوزه سلامت استان، در خصوص اقدامات آتی و چالش های شبکه های بهداشت و درمان تابعه بحث و تبادل نظر کردند.


نظر شما :