نجات جان مادر باردار تصادفی

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۴ کد : ۳۹۵۷۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۹
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: ساعت ۱۴ روز جمعه ۳ آذرماه ۱۴۰۲ مادر باردار ۳۸ ساله با بارداری ۳۴ هفته، بر اثر تصادف توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی از شهرستان خمین به این مرکز منتقل شد.
نجات جان مادر باردار تصادفی

دکتر قاسمی افزود: بیمار دچار صدمات متعدد جسمانی بود که بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، تیم های درمانی اورژانس،  جراحی، جراحی مغز و اعصاب، اطفال، زنان و ارتوپدی ویزیت شده و بعد از اقدامات تشخیصی اولیه، تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت.
وی بیان کرد: خوشبختانه نوزاد متولد شده در ساعت ۱۷ روز یاد شده به NICU بیمارستان امیرکبیر منتقل شد و در حال حاضر حال عمومی مادر خوب و در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت است.
وی، ضمن آرزوی سلامت برای تمامی شهروندان از تیم درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در انتقال به موقع و هماهنگی های موثر که باعث نجات جان این مادر باردار شد، تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است طی هماهنگی تیم های درمانی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، واحد مامایی معاونت درمان دانشگاه، بیمارستان آیت اله طالقانی(ره) و بیمارستان امیرکبیر اقدامات اورژانس برای این بیمار در کمترین زمان ممکن انجام شد.


( ۲ )

نظر شما :