برگزاری اولین جلسه کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک+فیلم

آمادگی کامل برای همکاری مشترک با حوزه سلامت استان را داریم
۱۰ آذر ۱۴۰۲ | ۲۱:۵۰ کد : ۳۹۷۵۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۹
اولین جلسه کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور رئیس دانشگاه، رئیس اتاق بازرگانی و سایر مسئولین مربوطه برگزار شد.
برگزاری اولین جلسه کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک+فیلم

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست، ضمن اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه، بر همکاری های هر چه بیشتر دو مجموعه تاکید کرد و خواستار همراهی بیشتر اتاق بازرگانی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و حوزه بهداشت و سلامت استان، شد.
در ادامه رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک افزود: در اولین نشست کمیسیون اقتصاد سلامت، زمینه های مشترک همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اراک بررسی و قول مساعد همکاری به ویژه در حوزه آموزش داده شد.
ناصر بیکی ضمن اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان بخش خصوصی مسئولیت های اجتماعی را می شناسد، تصریح کرد: حساسیت هایی که در بخش خصوصی در ارتباط با حوزه سلامت و بهداشت و درمان وجود دارد؛ بررسی شده و برای کارهای مشترک آمادگی کامل داریم.
وی خاطرنشان کرد: سعی در تسهیل ارتباط بخش درمان، آموزش پزشکی، بخش خصوصی و کارگاه های تولیدی به خصوص در حوزه معاونت غذا و دارو داریم و در جلسات آینده، مسائل مشترک بیشتری برای ادامه همکاری پیدا خواهیم کرد.
وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه در حوزه آموزش، اتاق بازرگانی در دوره جدید از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، گفت: در جلسات بعدی تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک منعقد خواهیم کرد و از تمام اختیاراتمان برای همراهی با حوزه سلامت، استفاده می کنیم.


لینک دانلود فایل

نظر شما :