برگزاری جلسه آموزشی کارشناسان و رابطین امور حقوقی و قراردادهای ستاد و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۱۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۷ کد : ۳۹۷۹۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۰
برگزاری جلسه آموزشی کارشناسان و رابطین امور حقوقی و قراردادهای ستاد و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک با موضوع بررسی چالش ها و آموزش سامانه های مربوط به قراردادها
برگزاری جلسه آموزشی کارشناسان و رابطین امور حقوقی و قراردادهای ستاد و مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک

در جلسه ای آموزشی، مهمترین مسائل مربوط به قراردادها در حوزه های مختلف به صورت پرسش و پاسخ مطرح و راهکارها و راهنمایی لازم در این خصوص بیان و بحث و تبادل نظر شد و همچنین بهره برداری از تمامی سامانه ها به صورت تصویری آموزش داده شد.

به گزارش وب دا مرکزی، مدیر امور حقوقی و قراردادهای دانشگاه در این جلسه گفت: بحث قراردادها من جمله مباحث مهم دانشگاه ها می باشد که دانشگاه علوم پزشکی اراک از جمله معدود دانشگاه هایی است که در آن اداره قراردادها تحت نظر مدیریت امور حقوقی و قراردادها فعال می باشد.
سید جواد رضایی افزود: با توجه به اینکه پیگیری ترک فعل از جمله اهداف مهم دولت است، با توجه به آموزش های مداوم این مدیریت، منبعد تمامی ترک فعل ها و دیگر تخلفات به جِد پیگیری خواهند شد.
گفتنی است در این جلسه همکاران اداره قراردادها، آموزش های لازم را به حضار ارائه دادند و همچنین در خصوص صلاحیت کمیسیون ماده ۹۴ آیین نامه مالی معاملاتی دانشگاه ها نیز به تفضیل توضیح داده شد.


نظر شما :