برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان خنداب

۱۳ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۱ کد : ۳۹۸۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۶۰
جلسه هیئت رئیسه این هفته دانشگاه علوم پزشکی اراک به میزبانی شهرستان خنداب و با حضور رئیس، معاونین و مدیران دانشگاه و امام جمعه، فرمانده سپاه، معاون فرماندار و مسئول پدافند غیرعامل شهرستان خنداب، برگزار شد. در این جلسه موانع و چالش های شبکه بهداشت و درمان خنداب در حوزه های مختلف اعم از پروژه ها، تجهیزات، داروخانه ها، پایگاه های اورژانس، کمبود نیروی انسانی، اتاق عمل و بلوک زایمان مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت. لازم به ذکر است که مقرر شده، برگزاری جلسات هیئت رئیسه با اولویت بررسی مشکلات نقاط محروم در شهرستانها برگزار شود و اعضای هیئت رئیسه ضمن حضور در شهرستانها و رصد مشکلات و چالشها از نزدیک؛ مصوبات را مطابق با نیازهای شهرستان و منطقه به تصویب برسانند.
برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان خنداب

 جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور مسئولین شهرستان خنداب و دانشگاه، بمنظور بررسی چالش ها و توانمندی های شهرستان خنداب، برگزار شد.
به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در این نشست هدف از برگزاری جلسات هیئت رئیسه در شهرستان های تابعه را در راستای شناخت کافی اعضای هیئت رئیسه از پتانسیل و کمبودهای هر شهرستان دانست، تا مصوبات دقیق تر و بر حسب نیاز منطقه باشد.
وی ضمن اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت سیزدهم سرکشی به مناطق محروم و دیدن مشکلات از نزدیک است، افزود: امیدوارم با مداخلات و تلاشهایی که صورت می گیرد مردم شهرستان خنداب از امکانات سلامتی بیشتری بهره مند شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به اینکه خنداب علیرغم ظرفیت های خوبی که دارد، خدمات خوبی نگرفته و‌ مظلوم واقع شده است، ادامه داد: رسالت دانشگاه علوم پزشکی، حفظ سلامتی مردم است؛ لذا در این راستا هیچ کوتاهی و کم کاری قابل توجیه نیست و همه مسئولین باید با تمام توان در تأمین و حفظ سلامت مردم تلاش کنند.
در ادامه این نشست حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب، تصریح کرد: در گذشته در زمینه کمبود پزشک مشکلات بسیاری وجود داشت؛ ولی در حال حاضر رضایتمندی مردمی بسیاری شکل گرفته و قدردان رئیس و مسئولین دانشگاه هستیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه؛ آنچه مهم است اعتماد سازیست، گفت: خدمات ارتقا پیدا کرده و نگاه مردم عوض شده اما در خواست ارتقا بیمارستان اولویت مردم است و‌ خواستار حل این موضوع هستیم.
امام جمعه شهرستان خنداب افزود: بهداشت، پایه و زمینه ساز امنیت است و اگر بهداشت نباشد امنیت هم در خطر است؛ لذا توجه به مقوله بهداشت از جمله ملزوماتی است که باید در اولویت به ویژه در اولویت مناطق محروم قرار گیرد.


نظر شما :