نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضا هیئت علمی دانشکده بهداشت

۲۰ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۴۰۰۲۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۵۷
نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به همراه معاونین توسعه، آموزش و بهداشت دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت با هدف بررسی فعالیت ها و چالش های این دانشکده برگزار شد.
نشست هم اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اعضا هیئت علمی دانشکده بهداشت

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر امانی در این نشست ضمن تشکر از همراهی اعضای هیئت علمی در پیشبرد امور آموزشی، گفت: اعضای هیات علمی، موتور محرکه دانشگاه و کشور هستند و موفقیت های کسب شده در زمینه های مختلف مرهون تلاش و زحمات این عزیزان است.
وی ادامه داد: حوزه آموزش از جایگاه مهمی برخوردار است، لذا خواستار افزایش انگیزه و همدلی با هدف پیشرفت و خدمت‌رسانی خالصانه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: بهره مندی و استفاده از تجربیات، دانش و ظرفیت های اعضای هیأت علمی برای رسیدن دانشگاه به اهداف والای خود، بسیار مهم و تاثیرگذار است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم از این ظرفیت ها به بهترین نحو استفاده نماییم.
رئیس دانشکده بهداشت نیز در این جلسه، گزارشی از شاخص های آموزشی و پژوهشی، شرح فعالیت های مختلف این دانشکده در عرصه های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و توسعه ای ارائه و چشم انداز توسعه دانشکده را تبیین کرد.
گفتنی است اعضای هیئت علمی نیز در ادامه گزارشی از وضعیت گروه و مشکلات موجود ارائه و دیدگاه ها و پیشنهادات خود را بیان کردند و معاونین حاضر در جلسه پاسخ های لازم را در این خصوص ارائه دادند.


( ۱ )

نظر شما :