حضور مسئولین شهرستان تفرش در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۹ کد : ۴۰۰۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۶
در راستای عدالت در سلامت، جلسه این هفته هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان تفرش و با حضور مسئولین شهرستان و دانشگاه برگزار شد.
حضور مسئولین شهرستان تفرش در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین اجرایی امام جمعه شهرستان تفرش در این نشست گفت: حوزه سلامت همیشه در رصد مردم است و کوچکترین اتفاق مثبت و منفی در این حوزه سریعاً به سمع و نظر همگان می رسد.
وی ضمن اشاره به اینکه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه سلامت شهرستان افتاده است، افزود: خیرین در توسعه و رشد بهداشت و درمان نقش بسیار مهمی ایفا می کنند و همراهی آنها با مجموعه علوم پزشکی، نشان از اعتماد آنها به دانشگاه است.
وی در پایان به اهمیت جوانی جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: در زمینه پیری جمعیت لازم است نگاه ویژه ای اعمال شود.
فرماندار شهرستان تفرش نیز در این نشست با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی در عمل انقلابی بودن خود را ثابت کرده است، خاطرنشان ساخت: وضعیت شهرستان تفرش در حوزه بهداشت و درمان نسبت به سایر شهرستان ها بهتر است و با جذب متخصصان بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان تفرش نیز ضمن تشکر از مجموعه دانشگاه در پیشبرد امور بهداشتی و درمانی تصریح کرد: در شهرستان تفرش با توجه به بافت شهرستان و کوهستانی بودن این منطقه؛ توجه به ماموریت های اورژانس و بخش درمان از ضروریات است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز با اشاره به اینکه مجموعه علوم پزشکی در سنگر جهاد در سلامت و بهداشت و درمان است، ابراز داشت: ما قدردان دانشگاه علوم پزشکی در همراهی بسیار خوبشان با سپاه و بسیج هستیم و همراهی و هم افزایی سپاه و بسیج با مجموعه بهداشت و درمان در دوران کرونا فراموش نشدنیست.
وی در پایان گفت: جهاد تبیین وظیفه همگان است و با اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان استان اتفاق افتاده به این امر جامه عمل پوشانده شده است.


نظر شما :