حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان های استان مرکزی قابل تقدیر است

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۰ کد : ۴۰۱۰۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۲
فرماندار شهرستان تفرش گفت: حضور رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک‌ در شهرستان ها، یکی از برنامه های بسیار با ارزش و خوبی است که در سطح استان رخ می دهد.
حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اراک در شهرستان های استان مرکزی قابل تقدیر است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر اتابکی افزود: با حضور دکتر امانی و هیئت رئیسه دانشگاه در شهرستان تفرش از بخش های مختلف بهداشت و درمان شهرستان بازدید و بخشی از مشکلاتی که مورد مطالبه مردم شریف تفرش بود، مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: موضوع شبانه روزی شدن یکی از داروخانه های سطح شهر، افتتاح و‌ تکمیل پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان، دیدار با خانواده شهید سرآبادانی، بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و همچنین بهره برداری از دستگاه های جدیدی که به بیمارستان والفجر اضافه شده است از جمله برنامه های انجام شده رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه بود.
فرماندار تفرش ضمن تشکر از رئیس دانشگاه در جذب پزشکان متخصص جدید تصریح کرد: با جذب متخصصین جدید بسیاری از مشکلات درمانی مردم مرتفع شده و مقرر شد تا چند روز آتی متخصص اطفال به صورت کامل در سطح شهرستان استقرار پیدا کند.
وی در پایان ضمن اشاره به اینکه مشکلات پایگاه اورژانس جاده ای جفتان پیگیری می شود؛ بیان کرد: در خصوص حضور متخصصان، دارو، تجهیزات پزشکی، پایگاه های اورژانس و خیرین سلامت، مشکلی وجود ندارد و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را در سطح شهرستان به مردم شریف تفرش ارائه دهیم.


نظر شما :