عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان مرکزی اجرا می شود +فیلم

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۰ کد : ۴۰۱۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای اجرای شعار اصلی دولت سیزدهم که همان عدالت در ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و سلامت است از هفته گذشته هیئت رئیسه دانشگاه به شهرستان های مختلف شهرستان سفر می کند.
عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان مرکزی اجرا می شود +فیلم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر امانی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بهداشت و درمان شهرستان تفرش، افزود: در هفته گذشته هیئت رئیسه در شهرستان خنداب برگزار شد و امروز افتخار خدمت در حضور مسئولان شهرستان تفرش را داشتیم.
وی ضمن تاکید بر اینکه اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان تفرش افتاده است، ادامه داد: در جلسه برگزار شده موانع و مشکلات شبکه بررسی و تصمیمات لازم در حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی و شهردار تفرش اتخاذ شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن قدردانی از حمایت های خیرین ابراز داشت: دستگاه جدید لیزر یاگ مربوط به بخش چشم پزشکی با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیر نیک اندیش سلامت به بیمارستان والفجر تفرش تحویل و با حضور فرماندار تفرش مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی به مرکز اورژانس ۱۱۵ زنده یاد حاج کاظم کوهینی اشاره کرد و گفت: براساس بازدید صورت گرفته، این مرکز تا هفته آینده به صورت کامل تحویل و افتتاح خواهد شد.


لینک دانلود فایل

نظر شما :