دانشجویان نقطه قوت دانشگاه هستند

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۴ کد : ۴۰۱۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۲۷
مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی، دکتر امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولین همراه با پرسش و پاسخ دانشجویان، برگزار شد.
دانشجویان نقطه قوت دانشگاه هستند

به گزارش وب دا مرکزی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دانشجویان نقطه قوت دانشگاه هستند و اتفاقات بسیار خوبی در زمینه امور دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اراک در یکسال اخیر اتفاق افتاده است.
دکتر امانی ضمن اشاره به اینکه تمامی تشکل های دانشجویی در دانشگاه در مقابل مقام ارشد استان مطالبات خود را اعلام کردند، افزود: در یک سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در زمینه امور دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اراک از قبیل تجهیز خوابگاه ها، رسیدگی به امور رفاهی و ورزشی دانشجویان، ایجاد و ساخت خوابگاه متاهلی با ۱۹ سوئیت و راه اندازی سرای دانشجویی دخترانه ریحانه، رخ داده است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش ظرفیت دانشجویان، متاسفانه امکانات زیرساختی دانشگاه در برخی موقعیت ها پاسخگو نیاز نیست و امیدواریم که بتوانیم در قسمت هایی که دانشگاه نسبت به افزایش تعداد دانشجوها عقب است، جبران مشکلات کنیم.
دکتر امانی تصریح کرد: مشکلات و مسائل صنفی دانشجویان در دست بررسی است و تلاش خواهیم کرد تا در اسرع وقت به نیازهای مطرح شده در چهارچوب قوانین و مقررات وزارت بهداشت و با توجه به ظرفیت های دانشگاه، پاسخ دهیم.
وی در پایان اعلام کرد: مطمئنا با عزم راسخ و تلاش های بسیار دانشجویان، آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.
 


( ۱ )

نظر شما :