حجم بالای ورود تجهیزات پزشکی، درمانی و بهداشتی به استان مرکزی

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۷ کد : ۴۰۱۱۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۶
استاندار مرکزی در حاشیه بهره برداری از دستگاه جدید اندوسونوگرافی گفت: تجهیزات پزشکی، درمانی و بهداشتی بسیاری در یکسال اخیر وارد استان مرکزی شده است.
حجم بالای ورود تجهیزات پزشکی، درمانی و بهداشتی به استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی؛ دکتر مخلص الائمه افزود: اتفاق خیلی خوبی که در این دوره در مجموعه سلامت استان اتفاق افتاده است، حجم بالای ورود تجهیزات پزشکی، درمانی و بهداشتی است.
وی ادامه داد: بیمارستان ها به سرعت در حال تجهیز هستند، چه بیمارستان های جدیدالاحداث که به مدار خدمت وارده شده اند و چه بیمارستان های قدیمی و مراکز درمانی جدیدی که نیازمند تجهیزات جدید هستند.
استاندار مرکزی ادامه داد: تقریبا روزی نیست که بخش جدیدی از تجهیزات درمانی مورد نیاز استان مرکزی وارد انبارهای علوم پزشکی نشود که یکی از تجهیزات مهم مربوط به حوزه تشخیص و درمان، دستگاه اندوسونوگرافی است.
وی گفت: این دستگاه امروز به صورت رسمی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و با هزینه ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان بعد از حدود ۷ سال پیگیری، افتتاح و وارد مدار خدمت رسانی شد.
دکتر مخلص الائمه ضمن تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مجموعه عوامل مربوطه در تامین این دستگاه، بیان کرد: لزوم ارائه خدمات با کیفیت، داشتن تجهیزات مدرن، کامل و پیشرفته است که با تامین این دستگاه در دانشگاه علوم پزشکی اراک، مردم در غرب کشور و استان مرکزی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.


( ۱ )

نظر شما :