بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک؛ پایان انتظار ۲۰ ساله

۰۲ تیر ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۹ کد : ۴۴۲۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۴۲
انتظار مردم استان مرکزی برای برخورداری از یک بیمارستان مجهز بالاخره به پایان رسید و مگاپروژه حضرت ولیعصر(عج) پس از ۲۰ سال انتظار، به همت دولت سیزدهم افتتاح و به بهره برداری رسید.
بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک؛ پایان انتظار ۲۰ ساله

به گزارش وب دا مرکزی، بیمارستان ۵۱۲ تختخوابی حضرت ولیعصر(عج)، پس از ۲۰ سال انتظار به صورت ارتباط برخط با دکتر محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور دکتر داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آیت اله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، دکتر فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی، دکتر علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و سایر مسئولین استانی و دانشگاهی به بهره‌داری رسید. 
مگاپروژه ملی حضرت ولیعصر(عج) به عنوان بزرگترین طرح درمانی ترومای غرب کشور در فضایی به وسعت ۵۵ هزار مترمربع در ۱۳ طبقه و ۹ بخش تخصصی ایجاد شده و ارزش کنونی این مرکز درمانی ملی ۵۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است. 
لازم به ذکر است، مراحل مطالعات احداث بیمارستان جدید حضرت ولی‌عصر (عج) از سال ۱۳۸۳ و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۸۷ آغاز شد که روند تکمیل و ساخت آن در دولت سیزدهم و با هدف اتمام پروژه های نیمه تمام، شتاب گرفت.

کلید واژه ها: افتتاح بیمارستان ولیعصر پروژه بیمارستان ولیعصر بیمارستان ولیعصر دکتر منظور معاون درمان معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر کرمی دکتر امانی دکتر علیرضا امانی


نظر شما :