به نام طبیب جان ها

۰۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۲ کد : ۴۵۴۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۴
طبیب تجلی اسم شافی خداوند است، پزشک، تجلی یافته نام خداوند باری تعالی است، کسی که آلام دردمندان جامعه است و با ایثار و از خودگذشتگی رگه های امید و زندگی را به همنوعان خود می بخشد.
به نام طبیب جان ها

یکم شهریورماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است؛ بدون تردید نقش پزشکان در بهبود کیفیت زندگی و حفظ سلامت انسان ها بی بدیل است؛ جایگاه و منزلت حرفه پزشکی در جامعه، مرهون مجاهدت‌ها و تلاش پزشکانی است که با تعهد به سوگند خود و عمل به مسئولیت اجتماعی خویش، نجات جان و مراقبت از سلامت انسان‌ها را در اولویت قرار داده و در تمام سختی‌ها و فراز و فرودها برای خدمتگزاری به مردم خالصانه گام برداشته‌اند.
زحمات شبانه روزی، دانش گسترده و تعهد بی پایان شما به بیماران، در شرایطی که با چالش های فراوانی رو به رو هستید، ستودنی و قابل تقدیر است.
اینجانب ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند تمامی پزشکان، این روز خجسته را به خانواده بزرگ جامعه پزشکی کشور، به ویژه پزشکان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک که با فداکاری و تخصص خود در عرصه ارتقا سلامت جامعه و استان و مداوای بیماران تلاش می کنید، تبریک و تهنیت عرض می نمایم، امیدوارم در سایه‌ سار لطف حضرت حق همواره پرشکوه و برقرار بمانید.
 

کلید واژه ها: تبریک روز پزشک روز پزشک پیام تبریک پزشک دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :