۳ تن مواد غذایی فاسد و ۳۰۰ عدد قلیان در اراک امحا شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۸ کد : ۴۵۸۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۲۳
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: ۳ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی و ۳۰۰ عدد قلیان که در اجرای طرح ضربتی جمع آوری عرضه قلیان و مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته جمع آوری شده بود، در محل دفن پسماند کلانشهر اراک امحا شد.
۳ تن مواد غذایی فاسد و ۳۰۰ عدد قلیان در اراک امحا شد

به گزارش وب دا مرکزی، غلامرضامیری در حاشیه امحای این اقلام، افزود: ۳۰۰ عدد قلیان در راستای حفظ سلامت مردم در بازرسی از ۴۲ سفره خانه و اماکن عرضه قلیان در شهرستان اراک شناسایی و جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: همچنین 3 تن انواع مواد غذایی لبنی که در بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی و یک واحد سردخانه اراک شناسایی شده بود با حضور نمایندگان دادگستری، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت استان مرکزی از دسترس خارج و امحاء شد.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان اراک بیان کرد: بخشی از این اقلام امحاء شده در هفته بدون دخانیات از سفره خانه‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی شناسایی و جمع آوری شده بود.

میری در پایان گفت: طرح جمع آوری و مبارزه با عرضه قلیان در راستای اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه با مواد دخانی از جمله قلیان در اماکن عمومی، رستوران‌ها و مراکز تفریحی این شهرستان انجام شده است.

کلید واژه ها: امحا قلیان امحا مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان اراک غلامرضا میری


( ۱ )

نظر شما :