بخش دیالیز بیمارستان مهر خنداب به بهره برداری رسید

۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۳ کد : ۶۹۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۲۱
بخش دیالیز بیمارستان مهر خنداب با حضور استاندار مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، فرماندار شهرستان خنداب و دیگر مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.
بخش دیالیز بیمارستان مهر خنداب به بهره برداری رسید

به گزارش وب دا مرکزی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه این مراسم گفت: با افتتاح بخش دیالیز شهرستان خنداب دوازده بیمار این شهرستان از خدمات درمانی لازم در داخل شهرستان بهره مند شدند، که این بیماران تا پیش از این مهم می بایست برای انجام دیالیز به اراک و یا شهرستانهای اطراف مراجعه می کردند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به مخاطرات جاده ای و زمان بر بودن فرایند دیالیز به منظور رفاه حال بیماران مرکز دیالیز بیمارستان مهر خنداب با همکاری خیرین حوزه سلامت شهرستان و قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان با اعتباری نزدیک به 2 میلیارد تومان به بهره بردرای رسید.

وی اظهار داشت: متاسفانه آمار نشان می دهد که میزان اشغال تخت در بیمارستان مهر خنداب از متوسط کشوری پایین تر می باشد و این امر به منزله آن می باشد که مردم این شهرستان در حال حاضر برای انجام خدمات درمانی مورد نیازشان ترجیح می دهند به شهرستانهای اطراف مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: با افزایش ضریب اشغال در این بیمارستان و استقبال مردم شهرستان از آن، دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی آمادگی لازم در راستای ارائه خدمات درمانی بیشتر در شهرستان خنداب را خواهد داشت.

گفتنی است بخش دیالیز بیمارستان مهر خنداب مجهز به سه دستگاه دیالیز ساخت کشور آلمان می باشد که این دستگاه ها از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی با اعتباری نزدیک به دو میلیارد تومان خریداری شده است.

کلید واژه ها: بخش دیالیز بیمارستان مهر خنداب


نظر شما :