رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران حوزه سلامت استان مرکزی قرار گیرد

۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۵ کد : ۶۹۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۵۱
ملاقات مردمی دکتر سید محمد جمالیان با پرسنل و شهروندان روز یکشنبه یکم دیماه به مدت سه و نیم ساعت در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی مشکلات مردم و پرسنل برگزار شد.
تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران حوزه سلامت استان مرکزی قرار گیرد

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه در این دیدارها با 20 نفر از مراجعین به‌ صورت چهره به چهره گفت ‌و گو کرد و هر کدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را  از مطرح نموده و ایشان دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات را صادر کرد.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم از جمله وظایف اصلی مدیران می باشد، گفت: ملاقات مردمی فرصتی برای شنیدن مشکلات مردم و پرسنل از نزدیک می باشد و این شرایطی را فراهم خواهد نمود تا بتوانیم برای حل سریع‌تر مشکلات اقدامات لازم و ضروری را انجام دهیم.

دکتر سید محمد جمالیان بر شتاب دادن به رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: می بایست تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران حوزه سلامت استان مرکزی قرار داشته باشد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.

وی افزود: سعی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی این می باشد که ملاقات مردمی با ارباب رجوع به طور مرتب به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امر پاسخگویی برگزار شود و مسائل و مشکلات مردم و پرسنل از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد تا راهکار های لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجعه کنندگان ارائه گردد.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی یکی از دستگاه های می باشد که به طور مستمر جلسات دیدار های مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم و همکاران محترم را در اولویت قرار داده است.

کلید واژه ها: ملاقات مردمی ملاقات عمومی دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۲ )

نظر شما :