قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از تمامی پرسنل حوزه سلامت استان مرکزی

۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۳ کد : ۷۰۷۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۲
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی کسب رتبه کشوری در شاخص نسبت پوشش جمعیت شهری توسط ایستگاه های کنترل فشار خون در بسیج ملی کنترل فشار خون بالا را توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به تمامی پرسنل حوزه سلامت استان مرکزی تبریک گفت و از آنان قدردانی کرد.
قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از تمامی پرسنل حوزه سلامت استان مرکزی

به گزاش خبرنگار وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

تلاش های ارزنده و شبانه روزی همکاران و پرسنل محترم و خدوم دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هیچ‌وقت بر کسی پوشیده نیست که چه عاشقانه در راه خدمت به هم استانی های خود تلاش می کنند و زحماتشان همواره موجب رفاه و آسایش و افزایش سطح سلامت مردم استان مرکزی می گردد.

می دانیم که چه صبورانه در حالی که گاهی مطالباتی هم از دانشگاه داشته اید، ولی کوچکترین کاستی در گرفتن دست نیازمندان در مراکز بهداشتی و درمانی به خود راه نداده اید و این کار ما را دشوارتر و ما را مصمم تر می کند که در جهت دریافت مطالبات، کارانه و مزایای شما بزرگواران از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیم.

امروز موفقیت بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در کسب رتبه برتر کشوری در شاخص نسبت پوشش جمعیت شهری توسط ایستگاه های کنترل فشار خون در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا را مرهون زحمات تک تک پرسنل دانشگاه می دانیم.

تمامی همکاران ما در دورترین نقاط روستایی استان تا مراکز بهداشتی و درمانی در شهرها برای این مهم زحمت کشیدند و ما قدردان زحمات شما بزرگواران هستیم.

در این طرح، حس همدلی و فداکاری و ایثار را در کنار عشق و علاقه در تمامی معاونین، مدیران، پزشکان، پرستاران، بهورزان، تکنسین های مختلف مراکز بهداشتی و درمانی و ... را شاهد بودیم و چیزی که این کار را زیباتر کرده بود مشارکت و همکاری بخش های برون سازمانی استان همچون تامین اجتماعی استان، سپاه روح الله، هلال احمر، شهرداری، صدا و سیما، داروخانه ها، کلینیک ها، مطب های متخصصین و تمامی سازمان ها و نهادهای استان و حمایت های همه جانبه نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین محترم استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و ... از طرح ملی کنترل فشار خون بالا در استان مرکزی بود.

اینجانب مجدداً از تمامی مدیران، پرسنل و افرادی که به هر نحو ما را در این بسیج ملی و بزرگ یاری نموده اند قدردانی می نمایم و این موفقیت را نشان از پشتکار و همت والایتان می دانیم، امید آنکه در راه اعتلای حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی بیش از پیش موفق و مؤید باشید و در پناه حضرت حق و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در راه تامین، حفظ و ارتقا سلامت آحاد جامعه گام بردارید.

 

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

کلید واژه ها: بسیج ملی کنترل فشار خون بالا


نظر شما :