قدردانی از زحمات مدافعان سلامت

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۵ کد : ۷۹۵۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۹۶۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: در جهت حمایت و قدردانی از زحمات مدافعان سلامت، دانشگاه علوم پزشکی  اقداماتی را در راستای ارج نهادن به فداکاری این بزرگواران در نظر گرفته است.
قدردانی از زحمات مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در همین راستا پرستارانی که در این موقعیت حساس به صورت نیروی طرحی در بیمارستان خوانساری اراک یاری گر همنوعان و کادر درمانی شده اند، در صورت اتمام طرح حتی اگر قبلاً نیز طرحشان یکبار تمدید شده باشد، مجدداً تمدید طرح خواهند شد.

وی اظهار داشت: همچنین این قشر زحمتکش در آزمون های استخدامی آتی در شرایط برابر، دارای اولویت می باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: کادر درمانی فعال در بیمارستان آیت الله خوانساری در این برهه زمانی که همه برای شکست دادن کرونا ویروس بسیج شده اند، علاوه بر دریافت کارانه ای که تمامی پرسنل دریافت خواهند کرد، یک کارانه را نیز زودتر دریافت خواهند کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه این اقدامات کوچکترین گام برای جبران زحمات مدافعان سلامت است، عنوان داشت: ضریب سختی کار این عزیزان هم بر اساس  رسته شغلی در نظر گرفته خواهد شد.

دکتر جمالیان در پایان  از تلاش کلیه زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان  برای  مقابله با ویروس کرونا (کووید 19) تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد در سایه مجاهدت های شبانه روزی مدافعان سلامت و تلاش و همکاری سایر دستگاه های اجرایی  مربوطه و البته همدلی و وحدت شهروندان از این بحران عبور خواهیم کرد.

کلید واژه ها: کووید 19 ویروس کرونا دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۷۸ )

نظر شما :