خیرین حوزه سلامت در صحنه مبارزه با ویروس کرونا

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۱ کد : ۷۹۵۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۲۰
رییس مجمع خیرین سلامت استان گفت: خیرین حوزه سلامت با شنیدن شیوع ویروس کرونا و نیاز مردم و البته حوزه سلامت استان، همچون ادوار گذشته، اینبار هم به یاری همنوعان خود شتافتند.
خیرین حوزه سلامت در صحنه مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، محسن ابدال افزود: بعد از شیوع ویروس کووید 19، خیرین سلامت، ماسک و مواد ضدعفونی و دیگر اقلام مورد نیاز تهیه و به بیمارستانها و مراکز درمانی اهدا کردند.

وی با اشاره به کمک 3 میلیون تومانی به اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی اراک برای خرید تجهیزات مورد نیاز، اظهار داشت: خیرین و سمن ها(سازمان های مردم نهاد) هر کدام به نحوی در این شرایط حساس، یاری گر فعالان حوزه بهداشت و درمان بوده و هستند.

رییس مجمع خیرین سلامت استان در ادامه، به تزریق محموله جدید اقلام اساسی و مایحتاج درمانی از قبیل ماسک در چند روز آینده توسط مجمع خبر داد و بیان کرد: نبود این اقلام در بازار و کمبود این وسایل و البته سردرگمی خیرین برای تهیه و اهدا، بزرگترین چالش پیش روی این حوزه است.

ابدال در پایان معرفی مکانی متمرکز و یا واحد تولیدی اقلام بهداشتی را برای  تهیه و منسجم شدن اقدامات خیرین، در حل این مشکل موثر دانست و از گذر از این بحران با همدلی و وفاق بین خبر داد و تاکید کرد: خیرین حوزه سلامت تا پایان عمر این ویروس و ریشه کنی کامل آن از جامعه در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان استان خواهند ماند.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 رییس مجمع خیرین سلامت استان مرکزی محسن ابدال


( ۲ )

نظر شما :