مشکل کمبود ماسک با توجه به بر هم خوردن عرضه و تقاضای آن در استان همچنان وجود دارد

۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۶ کد : ۸۰۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۵
سرپرست روابط عمومی‌ دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به خبری که در برخی از رسانه مبنی بر عدم کمبود ماسک در استان مرکزی نشر پیدا کرد به اطلاع می رسانیم که دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز خود مصرف کننده ماسک می باشد و در شرایط کنونی برای تهیه ماسک مصرفی بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی هم با مشکل رو برو هستیم.
مشکل کمبود ماسک با توجه به بر هم خوردن عرضه و تقاضای آن در استان همچنان وجود دارد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، یاسر قربانی تصریح کرد: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در مورد حل شدن مشکل کمبود ماسک در استان مصاحبه ای انجام نداده است و مستندات آن نیز وجود دارد و هر منبعی که اینگونه اخبار را در این شرایط حساس نشر دهد کار غیر حرفه ای نموده که از نیت آن بی اطلاع می باشیم.

وی افزود: این مشکل با توجه به بر هم خوردن عرضه و تقاضای ماسک در تمام کشور وجود دارد، با این حال رایزنی هایی نیز با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت گرفته است تا مشکل کمبود ماسک در استان برطرف گردد.

سرپرست روابط عمومی‌ دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد: توصیه ما به هم استانی هایمان این نمی باشد که همیشه از ماسک استفاده نمایند، بلکه در شرایطی که با فرد بیمار در تماس هستید، برای کادر درمان و افراد آلوده به ویروس کرونا ماسک توصیه می شود.

قربانی افزود: با توجه به رایزنی های صورت گرفته مشکل الکل و مواد ضد عفونی کننده تقریباً در استان برطرف شده است و مردم این اقلام را می توانند از داروخانه ها تهیه نمایند و امیدواریم که مشکل ماسک هم برای مصرف مردم و هم برای مصرف در مراکز بهداشتی و درمانی هر چه زودتر برطرف گردد.

کلید واژه ها: کمبود ماسک ویروس کرونا کووید 19 سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک یاسر قربانی


نظر شما :