همه مدافعان سلامت استان که امروز در سنگری دیگر و در لباسی دیگر در حال ایثار و از خودگذشتگی هستند

۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۶ کد : ۸۰۸۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۶۲۶
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز "بزرگداشت شهدا"
همه مدافعان سلامت استان که امروز در سنگری دیگر و در لباسی دیگر در حال ایثار و از خودگذشتگی هستند

دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، بیست و دوم اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان مرکزی بالاخص خانواده های معظم شهدا دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی را تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن کامل این پیام بدین شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام روز شهدا نام گرفته، بهترین فرصتی است که به یاد آوریم بهار امروز عزت، استقلال و آزادی این ملت با نسیم خوش شهادت در این کشور مستقر شده و توانسته که ریشه های بی عدالتی و ظلم پذیری را از جای در آورد.
شهادت رهایی انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است. شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است و احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی، زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان، تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهیدان، از مهمترین رسالت های دانشگاهیان است.
بی شک بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی است بر همه ما برای احیای ارزش‌های والا و مقدسی که مورد تأکید امام راحل (ره) ولایت فقیه و تمامی شهدای معزز بوده و می‌باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدای والامقام و فداکاریهای جانبازان، آزادگان، رزمندگان و جهادگران رشید دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در جبهه های حق علیه باطل، فرا رسیدن ۲۲ ‏اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت روز شهدا را گرامی می دارم و از خدای منان می خواهم در آستانه بهار و سال  نو به همه مدافعان سلامت استان که امروز در سنگری دیگر و در لباسی دیگر در حال ایثار و از خودگذشتگی هستند و برای مردم این سرزمین سلامتی را به ارمغان می آورند و با این ویروس منحوس در خاکریز بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی در حال نبرد می باشند، توفیق روز افزون را از عنایت فرمایند و برای ما خدمتگزاری بیشتر به این عزیزان را قرار دهد و ما را با شهدا و شهدای عزیزمان را با اولیاء ایشان محشور نماید.

دکتر سید محمد جمالیان 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی 
۲۲ اسفند ۹۸


( ۶ )

نظر شما :