عملکرد درخشان دانشگاه علوم پزشکی استان در مقابله با ویروس کرونا

۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۲ کد : ۸۱۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۱۴
نماینده ویژه وزیر بهداشت و ناظر بر اجرای طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا ویروس که شب گذشته به اراک سفر کرده بود، پس از بازدید از بیمارستان آیت‌الله خوانساری این شهر، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان به ویژه معاونت بهداشتی  را در مواجهه با ویروس کرونا درخشان برشمرد.
عملکرد درخشان دانشگاه علوم پزشکی استان در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر ایرج حریرچی گفت: یکی از اقدامات ارزنده و شایسته دانشگاه علوم پزشکی استان با توجه به نزدیکی به شهرستان قم و اینکه دومین استان درگیر در کشور بود، آمادگی از قبل و غربالگری به موقع بود که باعث کنترل ورودی به مراکز درمانی و کاهش چشمگیر مبتلایان بر خلاف استان های دیگر بود.

او با اشاره به بسیج افراد و سایر دستگاه های اجرایی برای شکست کرونا، استان مرکزی را در اجرای این طرح، جزء استات های برتر و موفق دانست و گفت: پیش بینی می شود با همدلی و وحدتی که بین دستگاه های خدمات رسان که یاری گر کادر پزشکی  اند و در راس آنها دانشگاه علوم پزشکی اراک، این پوشش به میزان زیادی افزایش پیدا کند.

دکتر حریرچی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به اقدامات پیشگیرانه در استان و برنامه های آتی دانشگاه علوم پزشکی، روند اپیدمی این ویروس زودتر از سایر استانها کنترل شود.

کلید واژه ها: دکتر ایرج حریرچی نماینده ویژه وزیر بهداشت و ناظر بر اجرای طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا ویروس


( ۳ )

نظر شما :