آیت الله اراکی از زحمات جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کرد

۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۳ کد : ۸۱۴۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۲
آیت‌الله «محسن اراکی» نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این استان در خدمات‌رسانی به بیماران تقدیر کرد.
آیت الله اراکی از زحمات جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کرد

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خداوند مهربان و حکیم را سپاس می‏‌گوییم که ملت بزرگ ایران را در امتحان‌های گوناگون توفیق عنایت فرمود تا با سربلندی و سرافرازی دوره آزمایش را پشت سر بگذارد.

در ادامه این پیام آمده است: امتحان اخیر انتشار بیماری کرونا نیز امتحانی است که ملت بزرگ ایران با پیروزی به یاری و لطف خداوند مهربان و کریم از آن خواهد گذشت و در این میان انسان‌های بزرگی که بیشترین نقش را در این توفیق بزرگ و پیروزی عظیم داشتند، بیش از سایرین می‌‏درخشند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در این امتحان اخیر همه مردم به ویژه مسوولان و دست ‏اندرکاران خدمات درمانی بیش از پیش درخشیدند و اینجانب وظیفه خویش می‌‏دانم از همه کسانی که در این جهاد عظیم نقش ایفا کردند، قدردانی کنم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در استان مرکزی کادر پزشکی و درمانی، پزشکان ایثارگر و پرستاران فداکار و استاندار، و کادر اداری و نیروهای سپاه و بسیج مردمی و نیروی انتظامی و روحانیت معظم و پیشتاز و بسیاری دیگر از اقشار جامعه به‌‏ویژه دست‏ اندرکاران رسانه ملی با فداکاری و شکیبایی و ایثار به کمک دردمندان و گرفتاران این بیماری شتافتند.

در ادامه این پیام ذکر شده است: اینجانب از همه این عزیزان بزرگوار و فداکار تشکر و قدردانی می‏کنم و برای عزیزانی که در این جریان جان خود را از دست دادند از خداوند بزرگ علو مرتبه و مغفرت و رحمت مسألت می‏کنم و برای بازماندگانشان از خداوند کریم اجر جزیل و صبر جمیل خواستارم.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری آیت الله محسن اراکی جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا


( ۳ )

نظر شما :