رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نسبت به خطر ابتلا به ویروس کرونا در مراسم چهارشنبه پایان سال هشدار داد

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۹ کد : ۸۱۶۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۷۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار وقایع استان با اشاره به حادثه ای که برای یک کودک اراکی شب گذشته در اثر آماده سازی ابزار آتش بازی چهارشنبه پایان سال پیش آمد، گفت: به کودک صدمات جسمی زیادی وارد شده و حال وی مناسب نیست، لذا از مردم استان تقاضا داریم در مراسم و تجمعات چهارشنبه پایان سال به هیچ عنوان شرکت نکنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نسبت به خطر ابتلا به ویروس کرونا در مراسم چهارشنبه پایان سال هشدار داد

دکتر سید محمد جمالیان افزود: فشار زیاد کاری به کادر درمان استان برای مقابله با کرونا وارد است، لذا از مردم استان خواهشمندیم برای شادی و دور همی چند ساعته این فشار کاری را برای کادر درمان بیشتر نکنند.

وی تصریح کرد: اینکه گفته می شود آتش نقش موثری در کشتن ویروس کرونا دارد تا حدی درست است، ولی فردی که به امید کشته شدن این ویروس در مراسم و تجمع چهارشنبه پایان سال شرکت می کند این نکته را باید مد نظر قرار دهد که وی داخل آتش  قرار نمی گیرد که هیچ ویروسی سلامت او را تهدید نکند و طبیعتاً اطراف آتش و در کنار افراد حضور داشتن درصد ابتلا به کرونا را در وی افزایش می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان بیان کرد: امکانات و تمهیدات لازم برای مراسم چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته شده است ولی مردم استان بدانند شرکت در هر تجمع و دورهمی مراسم چهارشنبه پایان سال خطر ابتلا به ویروس کرونا را در آن ها چند برابر افزایش می دهد.

کلید واژه ها: چهارشنبه پایان سال چهارشنبه سوری ویروس کرونا کووید 19


( ۱ )

نظر شما :