قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از مجمع نمایندگان استان مرکزی

۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۹ کد : ۸۵۳۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۳۹
دکتر سید محمد جمالیان گفت: به نمایندگی از تمامی کادر بهداشت و درمان استان از حمایت‌های همه جانبه نمایندگان استان مرکزی تشکر و قدردانی می نمایم.
قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از مجمع نمایندگان استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: اتحاد و همدلی نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و حمایت های این بزرگواران از حوزه سلامت استان، عدیم النظیر می باشد و امیدواریم در سایه این حمایت ها بتوانیم بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارائه نماییم.
وی اظهار داشت: از زمان شیوع کووید۱۹ در استان مرکزی مجمع نمایندگان استان مرکزی به هر نحوی که می شد از دانشگاه علوم پزشکی و کادر بهداشت و درمان استان حمایت کردند و اکنون که به شرایط پایداری از این بیماری در استان رسیده ایم، این مهم را مدیون این حمایت ها و یاری همه مسولین ارشد استانی و همدلی مدیران استان می باشیم.
دکتر جمالیان تصریح کرد: به نمایندگی از تمامی پرسنل کادر بهداشت و درمان استان مرکزی از اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان در کنار ما هستند و دغدغه مسائل و مشکلات این حوزه را دارند و پیگیر رفع این مشکلات می باشند، به خصوص در این روزهای سخت و نفس گیر، از حضورشان و از وجودشان تشکر و قدردانی می نمایم و امید داریم تا با در کنار هم بودن بتوانیم استان مرکزی را روز به روز آبادتر و سربلند تر ببینیم.

کلید واژه ها: مجمع نمایندگان استان مرکزی ویروس کرونا کووید 19 رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۱ )

نظر شما :