دکتر سید محمد جمالیان:

توانمندسازی اعضاء هیات علمی یکی از اهداف مهم و اساسی دانشگاه در سال جدید / امیدواریم با همدلی و مشارکت مردم و مسئولان هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس در کشور باشیم

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۳ کد : ۸۷۹۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: در بحث اپیدمی ویروس ها، مهمترین اقدام برای کاهش شیوع هرچه بیشتر بیماری فعالیت قوی و با برنامه در حوزه ی بهداشت می باشد، نتایج بدست آمده در روزهای اخیر نشان می دهد، تصمیمات و اقدامات انجام شده در خصوص مقابله با ویروس کرونا در زمان های مناسبی عملیاتی شده اند.
توانمندسازی اعضاء هیات علمی یکی از اهداف مهم و اساسی دانشگاه در سال جدید / امیدواریم با همدلی و مشارکت مردم و مسئولان هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس در کشور باشیم

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه که در سال جدید برگزار شد، عملکرد دانشگاه و معاونین حوزه های مختلف و در کل پرسنل و کادر درمان را در مقابله با ویروس کووید 19 قابل قبول دانست و افزود: از تلاش های همکاران حوزه درمان و مدافعان سلامت در بیمارستان های استان تشکر و قدردانی می نمایم که با از خود گذشتگی در راه مهار این بیماری از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و  آسایش خود را فدای آرامش و سلامت مردم نموده اند.

وی ضمن تشکر از همکاران معاونت بهداشتی، اظهار داشت: مردم فهیم استان مرکزی با ماندن در خانه، می توانند مدافعان سلامت که این روزها در صف اول جنگ با ویروس کرونا قرار دارند را یاری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همچنین از زحمات معاونت های توسعه و غذا و دارو دانشگاه نیز تشکر کرد و تهیه وسایل حفاظت فردی، ماسک، الکل و مواد ضد عفونی کننده و... در این ایام را سخت و دشوار دانست و از عملکرد همکاران در این حوزه ها تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش و پژوهش نیز اقدامات ارزنده ای صورت گرفته به طوریکه طبق اعلام وزارت بهداشت، آموزش فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی استان، موفق به کسب رتبه دوم در کشور شده است.

دکتر جمالیان در ادامه فعالیت های معاونت فرهنگی دانشجویی را خوب ارزیابی کرد و از اقدامات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برای سرکشی و بازدید از تمام مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان و اهداء هدایای معنوی و بسته های حفاظتی را به پرسنل تحسین برانگیز برشمرد.

وی در ادامه، افزایش سرانه و متراژ آموزشی را در دانشگاه علوم پزشکی نوید داد و افزود: با دریافت وام ساخت مجتمع های آموزشی، در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این اماکن و کلاس ها خواهیم بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ادامه توانمندسازی اعضاء هیات علمی را یکی دیگر از اهداف مهم و اساسی دانشگاه علوم پزشکی در سال جدید عنوان کرد.

وی به تقویت اعضاء هیئت علمی گروه های بالینی دانشگاه با اضافه شدن افراد توانمند و نیروهای جوان و با انگیزه اشاره کرد و گفت: با تلاش های معاون آموزشی دانشگاه در آینده گروه پاتولوژی نیز راه اندازی خواهد شد.

دکتر جمالیان همچنین با اشاره به همه گیر بودن اقدامات علوم پزشکی در استان و جامعه خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت های حوزه پژوهش، باید به قدری قوی و علمی باشد که ضمن بازخورد مثبت آن در جامعه و مردم، شاهد تاثیر گذاری آن نیز باشیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیریت حراست، هیات امنا، رییس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، مجدداً از تمام همکاران در حوزه های مختلف در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: با توجه به همه گیر شدن این ویروس و درگیری اکثر کشورهای جهان، بدخواهان نظام به خصوص آمریکا و غرب و اغلب کشورهای اروپایی، از اقدامات ایران برای کاهش تعداد مبتلایان و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس با توجه به اینکه تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارد، تعجب کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همدلی و مشارکت مردم و مسئولان، هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس در کشور و استان باشیم.

کلید واژه ها: هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک ویروس کرونا کووید 19


( ۳ )

نظر شما :