بیمارستان ولی عصر اراک یکی از قطب های مهم درمانی مقابله با ویروس کرونا

۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴ کد : ۸۸۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۱۳۱
استاندار مرکزی در بازدید از بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک و عیادت از بیماران و قدردانی از زحمات کادر درمانی این مرکز، گفت: بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک یکی از مراکز اصلی و قطب مهم درمانی درگیر با ویروس کرونا است.
بیمارستان ولی عصر اراک یکی از قطب های مهم درمانی مقابله با ویروس کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، سید علی آقازاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان سلامت در استان به خصوص کادر درمانی این مرکز، افزود: ایثارگران عرصه سلامت با گذشتن از جان خود به مقابله با این ویروس پرداخته اند به طوری که حتی برخی از تلاشگران کادر درمان نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

وی خاطرنشان کرد: درگیری این مرکز و مواجهه با ویروس کرونا باعث نشده تا از ارائه سایر خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان غافل شوند.

استاندار مرکزی در حاشیه این بازدید یک خبر خوشحال کننده هم داد و آن اینکه در صورت فراهم بودن شرایط و بعد از گذر از بحران کرونا کادر درمانی را به مشهد الرضا اعزام خواهیم کرد.

آقازاده در پایان از مردم خواست در قطع زنجیره انتقال و شیوع این ویروس تلاش کنند و حتی الامکان در خانه بمانند تا شرایط در استان تحت کنترل باشد و به شرایط امیدوار کننده‌ای رسیده و از این بیماری به طور کامل عبور کنیم.

کلید واژه ها: بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اراک ویروس کرونا کووید 19 استاندار مرکزی سید علی آقازاده


( ۳ )

نظر شما :