شناسایی ۶ مورد کووید۱۹ در بیست و چهار ساعت گذشته در استان مرکزی

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۷ کد : ۹۴۸۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۳۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۶ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است که تمامی موارد مربوط به شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد که به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۸۶۲ نفر رسیده است.
شناسایی ۶ مورد کووید۱۹ در بیست و چهار ساعت گذشته در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: در حال حاضر تعداد ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های استان مرکزی بستری می باشند.
وی اظهار داشت: از تعداد مبتلایان به بیماری کووید۱۹ در استان در حال حاضر ۱۹۲ نفر نیز در منزل بستری و در قرنطینه خانگی می باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی از این بیماری گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس ۱۶۵ نفر می باشد.
وی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۴۹۰ بیمار مبتلا به کرونا بهبودی خود را به دست آورده اند که این بیش از ۷۰  درصد مبتلایان به این بیماری است.
دکتر جمالیان در پایان تصریح کرد: از تعداد ۱۸۶۲ مورد مثبت در استان تا به حال، تعداد ۱۰۵ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۳۵ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۲۲۲ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۱۳ )

نظر شما :