مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان:

برای کنترل ویروس کرونا مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۳ کد : ۹۵۱۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۲۱
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان گفت: مردم این شهرستان و روستاهای اطراف در روزهایی که نیاز به رعایت نکات بهداشتی و حمایت کادر درمان با در خانه ماندن بود، فرهنگ بالای خود را نشان داده و امروز، بیمارستان فرهنگ خسروانی این شهرستان بدون بیماران کرونایی آماده ارائه خدمت به سایر بیماران است.
برای کنترل ویروس کرونا مردم همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمدرضا حجتی افزود: از همان روزهای نخست شیوع این ویروس در استان و همزمان با جلسات هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی، به منظور آمادگی برای مقابله با این ویروس در سطح شهرستان نیز آمادگی خود را در زمینه های بهداشتی و درمانی بالا برده و با غربالگری صددرصدی توانستیم مبتلایانی که دارای علایم بالینی نبودند را نیز شناسایی و از شیوع هر چه بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم.

وی اظهار داشت: همکاران بهداشت محیط  در مرکز بهداشت با همکاری سایر ادارات نظیر فرمانداری توانستند در چندین نوبت شهرستان های  پرجمعیت نظیر فرمهین، خنجین و تلخاب و البته روستاها با توجه به جمعیت پراکنده و بهداشت ضعیف این مناطق، را گندزدایی و ضدعفونی کنند.

وی که سرپرستی بیمارستان فرهنگ خسروانی این شهرستان را نیز بر عهده دارد، اینطور ادامه داد: در آن روزهای نخست که ویروس به سرعت انتقال می یافت و  ظرفیت اکثر بیمارستان ها به سرعت پر می شد، یک بخش این مرکز درمانی را برای بیماران کووید19 اختصاص داده و با آمادگی کامل و صددرصدی کادر و پرسنل به جنگ این ویروس رفتیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان با اشاره به اینکه هیچ بیمار مبتلا به کووید19 در این مرکز بستری نیست، افزود: حدود دو هفته است که مورد جدیدی در شهرستان شناسایی و گزارش نشده است و بیمارستان به طور کامل آماده ارائه خدمت به بیماران گوراشی، تنفسی، اطفال و سایر مراجعین است.

دکتر حجتی در پایان با تاکید بر اینکه این بیماری و ویروس به طور کامل ریشه کن نشده و ادامه دارد از مردم شهرستان فراهان خواست همچنان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کلید واژه ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان دکتر محمدرضا حجتی


( ۱۱ )

نظر شما :