بیمارستان امیرالمومنین اراک تخصصی تر می شود

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸ کد : ۹۵۳۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۷۲۳
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک با بیان اینکه بیمارستان امیرالمومنین اراک تخصصی تر می شود، گفت: سعی می کنیم این مرکز درمانی را به یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی در استان تبدیل کنیم.
بیمارستان امیرالمومنین اراک تخصصی تر می شود

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی در حاشیه رونمایی از دستگاه های آرتروزکوپی و ercp، افزود: مشاهده بیمارانی که برای درمان به شهرهای دیگر و تهران مراجعه می کنند، ناراحت کننده بود و به همین خاطر سعی داریم در این مرکز درمانی تجهیرات لازم برای درمان بیماری های مختلف را خریداری و نصب کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود پزشکانی متخصص و کار بلد در اراک و استان، کمبود تجهیزات و نقص دستگاه ها به خاطر استهلاک، قابل قبول نیست و مردم شایسته بیش از این ها هستند.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک خاطرنشان ساخت: در حال حاضر این دستگاه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و پس از فراز و نشیب های فراوان خریداری و نصب شده و از این پس اعمال جراحی مربوط به آرتروز و گوارش در این مرکز با دستگاه های جدید و مجهز به بروزترین سیستم های دنیا و زیر نظر کادر درمانی مجرب مثل دکتر هادی و دکتر فروزان و دیگر پزشکان و متخصصان انجام می شود.

کلید واژه ها: مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) اراک دکتر سعید رضا سلطانی


( ۷ )

نظر شما :