شناسایی ۱۹ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی

۰۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۱ کد : ۹۶۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۰۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۱۹ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۱۴ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۳ مورد مربوط به خمین و ۲ مورد مربوط به ساوه بوده است.
شناسایی ۱۹ مورد مبتلا به کروناویروس در  ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲۰۵۰ نفر رسیده است.
وی اظهار داشت: از ۱۴ مورد جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۸ مورد به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده است و ۶ مورد نیز در بیمارستان بستری شده اند و در خمین ۲ مورد از ۳ مبتلا جدید در بیمارستان این شهر بستری شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن اشاره به این موضوع که در ساوه نیز یک مورد بستری و یک مورد قرنطینه در منزل بوده است، بیان کرد: از تعداد ۲۰۵۰ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۳۰ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۴۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۳۷۴ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.
دکتر جمالیان در پایان گفت: در این ۲۴ ساعت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان همان ۱۷۰ نفر  می باشد.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۱۱ )

نظر شما :