استان مرکزی دومین استان درگیر با کرونا بود اما در کنترل آن شاگرد اول شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲ کد : ۹۷۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۷۸
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک گفت: اولین مورد شناخته شده در استان از همکاران طب اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) بود که با تشخیص و قرنطینه ی به موقع، بهبود یافته و در حال حاضر مشغول به فعالیت است.
استان مرکزی دومین استان درگیر با کرونا بود اما در کنترل آن شاگرد اول شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی افزود: خدا رو شکر این ویروس در استان تحت کنترل است و با توجه به اینکه در مجاورت استان قم و دومین استان درگیر بودیم، با اقدامات و برنامه ریزی های دقیق و مدون، در بحث کنترل و مهار این ویروس، شاگرد اول کشور شدیم.

وی اظهار داشت: هیچ مورد فوتی در این مرکز نداشتیم و بیمارستان به روال عادی خود برگشته است.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت امیرالمومنین(ع) اراک با اشاره به اینکه این ویروس به صورت صددرصدی نابود و ریشه کن نشده است، بیان کرد: احتمال شیوع مجدد این ویروس در فصل سرد سال وجود دارد، پس مردم عزیز هم نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت و هم این ویروس را کماکان جدی بگیرند.

دکتر سلطانی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولین ستاد دانشگاه، مسئولین استانی و همکاران خود و همکاری مردم، گفت: این مرکز به عنوان مرکز پشتیبان بیمارستان های آیت الله خوانساری و حضرت ولی عصر(عج)، از مراجعین تست گرفته و در صورت مثبت شدن، سریعاً و با رعایت موارد ایمنی به این مراکز اعزام می کرد.

کلید واژه ها: مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین (ع) اراک دکتر سعید رضا سلطانی


( ۹ )

نظر شما :