کرمان تسلیت

شهادت مظلومانه تعدادی ازهموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی زائران گلزار شهدای کرمان تسلیت عرض می نماییم.
۱۴ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۲ کد : ۴۰۸۴۸ اخباراصلی
تعداد بازدید:۹
کرمان تسلیت

امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی عزیز اقدام کور و بزدلانه دشمن ایران اسلامی، موجب شهادت و زخمی شدن صدها نفر از هموطنان بی گناه مان شد که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. دشمن نشان داد پس از شکست های متعدد در جبهه مقاومت نه تنها یارای جنگ در برابر جوانان فلسطینی را ندارد، بلکه تنها دستاویزش به خاک و خون کشیدن شهروندان مظلوم و بی گناه به جرم عشق به ایران و اسلام است و بدین وسیله عجز و ترس خود را از فرهنگ حاج قاسم عزیز بعنوان نماد جهانی جهاد و مقاومت نشان داد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان مرکزی، ضمن محکومیت اقدام تروریستی امروز، این مصیبت را به حضرت بقیه الله الاعظم روحی فدا، رهبری معظم انقلاب، خانواده های شهدای این حادثه و ملت بزرگ و مقاوم ایران تسلیت عرض مینمایم. ان شاء الله با تلاش مدافعان امنیت و سربازان گمنام حضرت ولی عصر عجل الله بزودی عوامل این اقدام تروریستی به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید، کما اینکه طبق فرمایش سردار شهیدمان کسی که تیری به سمت پرچم عزیز جمهوری اسلامی انداخت روی خوش و آرامش ندید.

باشد که خون پاک و مطهر شهدای امروز کرمان، آخرین میخ بر تابوت رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی باشد و بزودی ظهور امام زمان عجل الله تسلای دل داغدار ملت سرافراز ایران و همه مظلومین و مستضعفین جهان باشد. ان شاء الله

دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلید واژه ها: کرمان تسلیت دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :