پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۹ کد : ۴۶۳۰۵ اخباراصلی
تعداد بازدید:۲۰
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

 

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت یکی دیگر از فرزندان شجاع اسلام، مجاهد و مبارز برجسته لبنانی و سید جبهه مقاومت سید حسن نصر الله را که توسط رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد، به امت اسلامی و ملت غیور و مجاهد لبنان و به‌ خصوص به خاندان و بازماندگان شهید عزیز و دوستداران مقاومت در سراسر جهان، تسلیت و تهنیت‌ می‌گویم.
این شهید بزرگوار سالیان سال عزتمندانه و خستگی‌ناپذیر در میدان مبارزه با رژیم جعلی و تروریست اسرائیل، جانفشانی کرد و همیشه آماده شهادت بود و در این راه فرزندان و عزیزان خود را هم در کمال شجاعت تقدیم اسلام و آرمان فلسطین آزاد کرد.
آنچه مسلم است جنایات و ددمنشی رژیم فاسد صهیونیستی که برای رسیدن به اهداف شرورانه و نامشروع خود از هیچ اقدام وحشیانه‌ و تروریستی دریغ نمی‌کند، برای جهانیان به ویژه مردمان آزاداندیش و با وجدان جهان حتی در کشورهای غربی اثبات شده و به همین دلیل موجی از تنفر علیه این دولت تروریستی‌ در سطح بین‌المللی شکل گرفته و در حال جوشش است.
بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک، منحوس و جعلی اسرائیل به‌ عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان خواهد بود و روز پایان این باند جنایتکار و غده سرطانی که در حال دست و پا زدن در باتلاق‌ سردرگمی و تصمیمات‌ غلط است به زودی فرا خواهد رسید.

دکتر علیرضا امانی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک

کلیدواژه‌ها: پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله


نظر شما :