کمیته درون بخشی هفته ملی سبا

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۸ کد : ۴۶۸۷۵ اخباراصلی
تعداد بازدید:۱۳
کمیته درون بخشی هفته ملی سبا

به گزارش واحد روابط عمومی ،هفته ملی سلامت بانوان ایران (سبا)، با شعار (بانوی سالم، مادر سالم، نسل سالم) با حضور سرپرست شبکه بهداشت و سایر کارشناسان ستادی در اتاق مدیریت برگزارشد .

در ادامه مجیدی کارشناس جوانی جمعیت و سلامت خانواده شبکه بهداشت نیز ضمن اعلام فرارسیدن هفته ملی سلامت بانوان ایران که امسال با شعار" بانوی سالم، مادر سالم، نسل سالم" برگزار خواهد شد، عنوان کرد: اجرای برنامه‌های هفته سلامت بانوان طبق محور‌های اعلام شده در روز شمار و با نگاه ویژه به ارائه خدمات استاندارد به بانوان گروه هدف، نقش به سزایی در تامین، حفظ و ارتقای سلامت زنان و مادران و نهایتا نسل آینده خواهد داشت. سپس با اعلام عناوین روز شمار هفته و موضوعات مرتبط با هر یک از عناوین یاد شده ، فعالیت‌های پیشنهادی از جمله برنامه‌های آموزشی و اطلاع رسانی، مصاحبه‌های علمی، توزیع مکمل‌های ویتامینی مورد نیاز، معاینات و خطر سنجی کارکنان و برنامه‌های ورزشی و تفریحی و... برای اجرا در هفته مذکور توسط کارشناسان گروه‌های هدف در نظر گرفته شد.

امید است با اجرای برنامه‌های متنوع در هفته سلامت بانوان، گام موثری در تامین سلامت بانوان برداشته شود.

کلیدواژه‌ها: هفته ملی سبا بانوی سالم، مادر سالم، نسل سالم جوانی جمعیت و سلامت خانواده هفته سلامت بانوان روز شمار هفته کمیته درون بخشی


نظر شما :