رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت:

ملاقات ها و دیدارهای مردمی سبب تسهیل دسترسی مردم و مراجعین به مسئولان و خدمت رسانی و پاسخگویی بهتر به مطالبات مردمی می باشد.

۳۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۲۹ کد : ۶۲۴۴ اخباراصلی
تعداد بازدید:۴۸۶
ملاقات ها و دیدارهای مردمی سبب تسهیل دسترسی مردم  و مراجعین به مسئولان و خدمت رسانی و پاسخگویی بهتر به مطالبات مردمی می باشد.

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در حاشیه ملاقات عمومی، افزود: ملاقات عمومی با مردم امری بسیار مهم و حق قانونی مردم و پرسنل می باشد تا بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته و از نزدیک مسائل و مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی اظهار داشت: این دیدارها می‌تواند موجب تسهیل دسترسی مردم به مسئولان و سبب خدمت رسانی بهتر و در نهایت پاسخگویی به مطالبات مردمی را در پی خواهد داشت.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از دستگاه‌های اجرایی می باشد که به صورت مستمر و هر هفته برنامه دیدارهای مردمی را در ستاد دانشگاه و به صورت مداوم برگزار نموده و رسیدگی به مشکلات مردم و پرسنل را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

شایان ذکر است در این دیدارها که به‌صورت جداگانه و رودررو انجام شد، هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را  از مطرح کردند و رئیس دانشگاه نیز در این دیدارها ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها را صادر کرد.