امور عمومی

تعداد بازدید:۱۹۵۸

 

  

نام و نام خانوادگی: زینب عظیمی

رشته تحصیلی:کارشناس حسابداری 

پست الکترونیک: 

تلفن مستقیم: 08637224464

شماره تماس داخلی: 105

آدرس:آشتیان -خیابان شهید باهنر -شبکه بهداشت ودرمان

سوابق اجرایی

  • مسئول کارگزینی

شرح وظایف

  • - سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای قوانین بخشنامه ها آئین نامه های استخدامی و دستورالعمل های واصله و همکاری با سایر مسئولین به منظور ایجاد هماهنگی .

    2- اقدام لازم به منظور پیش بینی و تامین پرسنل مورد نیاز واحد ها بر اساس پستهای سازمانی .

    3-­برنامه­ ریزی و­ایجاد هماهنگی بین واحدها در­خصوص تقسیم­ اعتبارات از قبیل فوق­ العاده اضافه­ کار­–ماموریت­–­ردیف و...

    4- انجام ارزشیابی سالانه مجموعه واحدهای ستادی و مراکز تابعه.

    5-­رسیدگی به مکاتبات­ اداری و ­پاراف نامه­ ها و امضاء نامه­ های ارباب­ رجوع در زمان عدم حضور مدیریت و معاونت بهداشتی مرکز .

    6- نظارت بر انجام فعالیت پرسنل شاغل در اداره امور اداری و مراقبت در حسن جریان مکاتبات و تسریع در صدور و کنترل نامه­ ها .

    7- برنامه ریزی و نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان ستاد و مراکز تابعه و ارائه گزارش به مافوق

    8- بررسی و رسیدگی به تخلفات کارکنان.

    9- نظارت و کنترل بر ورود و خروج ،ماموریت و اضافه کار پرسنل.

    10- نظارت بر ورود و خروج وسائط نقلیه

    11- تشکیل جلسات کمیته فرعی طبقه بندی مشاغل در خصوص ارتقاء ،رتبه و طبقه پرسنل.

     12- نظارت مداوم بر انجام خدمات عمومی از قبیل (حفظ و  نگهداری ساختمان ها – اموال ، وسایل نقلیه و ارتباطی تاسیساتی و نگهداری وسایل و لوازم عملیاتی در انبارها و توزیع و تقسیم بین حوزه های تحت کنترل .)

    13- شرکت در جلسات و کمیسیون های متشکله و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مافوق

    14- همکاری با سایر مسئولین مربوطه بمنظور ایجاد هماهنگی و رفع مشکلات اداری .

    15- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تدارکات – ساختمان – امور رایانه – دبیرخانه – کارگزینی – خدمات – امور قراردادها – نقلیه – انبار دارویی – انبار تجهزات و آموزش و راهنمایی بافراد تحت سرپرستی .

    16- ارائه نظرات مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در مسائل و فنون مربوط به اداره امور اداری

    17- فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان طبق مقررات و دستورالعملهای مربوطه .

    18- همکاری در انعقاد قراردادهای مرکز و نظارت بر حسن اجرای آنها .

    19-­ایجاد تعامل و همدلی در بین پرسنل تحت امر ­و پیگیری مشکلات ارائه شده و به ­انجام رساندن آنان­ توسط واحد مربوطه

    20- سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار بین کارکنان و تعیین حدود وظایف آنها

     21- انجام سایر امور با نظر مقام مافوق با رعایت ضوابط اسلامی و اداری .

    22- انجام امور مربوط به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هماهنگی واحد آموزش ضمن خدمت دانشگاه.

    23- انجام امور بازنشستگی کارکنان.

    24- ارائه آمار پرسنلی مورد نیاز ریاست و واحدهای ذیربط

 

آخرین ویرایش۰۳ مهر ۱۴۰۲