رصد و پیگیری مهمترین رسالت بازرسی و نظارت

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۸:۲۲ کد : ۹۵۱۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۰
مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدیریت بازرسی در تمام جلسات دانشگاه حضور داشته و سعی کرده رسالتش که همان بازرسی، نظارت، رصد و پیگیری مطالبات و مشکلات است را به نحو شایسته انجام دهد.
رصد و پیگیری مهمترین رسالت بازرسی و نظارت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد نعمتی افزود: در اجرای صحیح سیاست های وزارت خانه در مهار و یا کنترل ویروس کرونا و پروتکل های ابلاغی، نامه نگاری زیادی با تهران با محوریت انجام دقیق و به موقع فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

وی اظهار داشت: رصد نحوه توزیع دارو و اینکه از چه منبعی و چگونه در آن روزها وارد استان می شود نیز یکی از اقدامات صورت گرفته در این دفتر بود که با پیگیری های مستمر خوشبختانه، داروها به دست بیماران رسید.

مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: جمع آوری اطلاعات کمکی در مورد شیوع بیماری و مبتلایان و تعداد بستری ها و البته آسیب دیدگان و هم چنین بهداشت و حفاظت فردی پرسنل نظیر ضدعفونی و گندزدایی، بازدید های مکرر از مراکز بهداشتی-درمانی برای شناسایی کمبودها، جلسات هماهنگی با مسئولین بیمارستان های حضرت ولی عصر(عج) و آیت الله خوانساری و سرکشی از مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه ها و درمانگاه های مرتبط  از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با اشاره به برقراری ارتباط حضوری و غیر حضوری با مردم خاطرنشان کرد: عمده شکایت مردم در اوایل شیوع این ویروس، کمبود اقلامی مثل ماسک و وسایل ضد عفونی بود که با همکاری همکاران و گزارش به موقع و اقدامات سریع مسئولین دانشگاه علوم پزشکی این مشکل برطرف شد.

دکتر نعمتی در پایان گفت: گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی در برخی مراکز خرید به دفتر بازرسی رسیده بود که در اسرع وقت سعی شد رسیدگی و مشکل حل شود.

 

منبع : https://arakmu.ac.ir/webda/fa/news/9337/%D8%B1%D8%B5%D8%AF-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%D9%86%D8%B8%D8%A7%D8%B1%D8%AA

کلید واژه ها: دکتر محمد نعمتی مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۳ )

نظر شما :