اخبار اصلی - آرشیو

شروع به کار دکتر آیدین شاکری فوق تخصص تومور مغزی و قاعده جمجمه (جراح مغز و اعصاب)در کلینیک امام رضا(ع)

به اطلاع مراجعین گرامی می رساند دکتر آیدین شاکری فوق تخصص تومور مغزی و قاعده جمجمه (جراح مغز و اعصاب) از تاریخ ۳ مهرماه ۱۴۰۲ روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۷در کلینیک امام رضا(ع) حضور دارند. مراجعین محترم می توانند چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۴ (بامداد پنج شنبه) جهت دریافت نوبت تلفنی و اینترنتی اقدام نمایند. لازم به ذکر است جهت دریافت نوبت حضوری می توانید روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت ۱۲ با مراجعه به کلینیک از کیوسک نوبت دهی نوبت خود را دریافت نمایید

ادامه مطلب

راه اندازی جواب دهی آنلاین آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع)

سامانه آنلاین جوابدهی آزمایشگاه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) جهت رفاه حال مراجعین راه اندازی شد. به گزارش وب دا مرکزی، میثم بخشی مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک در این خصوص گفت: سامانه آنلاین جوابدهی آزمایشگاه این مرکز تنها مرکز فعال در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی می باشد که هم استانی ها با مراجعه به پورتال کلینیک های ویژه به آدرس: arakmu.ac.ir/clinics در قسمت خدمات آنلاین و جواب دهی آنلاین، می توانند جواب آزمایش های خود را دریافت نمایند.

ادامه مطلب

حضور دکتر بصیری فوق تخصص روماتولوژی در کلینیک امام رضا(ع)

به استحضار مراجعین محترم می رساند دکتر بصیری فوق تخصص روماتولوژی در روز اول مهرماه ساعت ۸ صبح در کلینیک امام رضا(ع) حضور دارند . مراجعین محترم می توانند روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۲ شب(بامداد پنج شنبه) با سامانه نوبت دهی ۳۳۸۹۰ نوبت خود را دریافت کنند و یا در روز شنبه یکم مهر ماه با مراجعه حضوری به کلینیک امام رضا (ع) از ساعت ۷ صبح نوبت خود را به صورت حضوری دریافت نمایند.

ادامه مطلب

بزرگداشت روز پزشک گالری

به مناسبت یکم شهریور ماه روز پزشک، میثم بخشی مدیرعامل کلینیک های ویژه در دیدار با پزشکان کلینیک های ویژه ضمن تبریک روز پزشک از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کردند.

ادامه مطلب