پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز ملی اورژانس

۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۷ کد : ۱۱۸۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۵۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیامی روز ملی اورژانس را به تمام تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز ملی اورژانس

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد و آنگاه که دستی به نشانه شکر به آسمان بلند شود، ملائک تو را می ستایند.
وی افزود: پرسنل تلاشگر و دلسوز فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵، فعالیت بی وقفه ای در طول شبانه روز و گرما و سرما و شرایط سخت دارند که باعث ایجاد آرامش در میان شهروندان جامعه می شود.
وی تاکید کرد: بر خود می بالیم که افرادی پاک طینت، نیکو سرشت با سعه صدر، همراه با حس نوع دوستی به پشتیبانی دانش روز که توشه گرفته از عرق ملی و میهنی است، در این حوزه فعالیت دارند. 
وی خاطر نشان کرد: پرسنل فوریت ها آگاهانه و شجاعانه وارد میدان پرمشقت امداد و نجات شده‌اند و در این راه حتی از بذل جان خویش دریغ نکردند، کلمه اورژانس بی شک ما را یاد کارکنانی می‌اندازد که همیشه در شرایط حاد بیماری در کنار مردم هستند و به همنوعان در اسرع وقت یاری می رسانند.
متولی سلامت استان مرکزی همچنین ضمن اشاره به حرفه سخت و طاقت فرسای فوریت های پزشکی به عنوان امری جهادگرانه در عرصه سلامت، از پرسنل ۱۱۵ و فوریت های پزشکی که در کنار پرستاران به عنوان جهادگران خط مقدم حوزه سلامت در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند، نیز تقدیر و تشکر کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن تبریک مجدد این روز به تمام همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی، گفت: هر لحظه‌ای که انسانی و شهروندی به دستان توانمند امدادگران ۱۱۵ و دیگر نهادهای امدادی تلاشگر، از مرگ نجات می‌یابد، آن روز، روز فوریت های پزشکی است.

کلید واژه ها: 115 دکتر سید محمد جمالیان اورژانس فوریت های پزشکی


نظر شما :