مانور تاب آوری واحد ارتباطات

۱۴ دی ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۴ کد : ۲۳۰۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۷۴
این مانور در ساعت ۹:۲۵ دقیقه امروز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ با دستور ریاست محترم مرکز شروع گردید. طی این مانور سیستم آسایار بصورت استانی قطع گردید.
مانور تاب آوری واحد ارتباطات


به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی این مانور در ساعت ۹:۲۵ دقیقه امروز ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ با دستور ریاست محترم مرکز شروع گردید.
طی این مانور سیستم آسایار بصورت استانی قطع گردید.

دکتر پروهان گفت: در سیستم آسایار پس از تماس مردمی، کارشناسان با استفاده از سیستم، اطلاعات شخص و محل حادثه را به نزدیک‌ترین پایگاه اورژانسی محل حادثه اعلام می‌کنند و همچنین افراد اعزام شده با استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌توانند بهترین و نزدیک‌ترین مسیر را برای رسیدن به محل حادثه انتخاب کنند.

وی افزود:  با اشاره به اینکه فرایند رسیدگی با اتوماسیون آسایار ۱۱۵ بسیار سریع‌تر از سیستم آنالوگ و سنتی اتفاق می‌افتد یادآور شد: مرحله ماموریت گیری، اعزام و رسیدگی با سیستم اتوماسیون ۱۱۵ به صورت شبکه‌ای به اورژانس اعلام و فرایند حضور در محل حادثه بسیار سریع‌تر از سیستم کاغذی انجام می‌شود.

این مانور در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به پایان رسید و واحد های دیسپچ و اعزام و راهبری در طول این مانور موفق به اعزام ۲۵ مورد ماموریت به پایگاه های سطح استان شدند.

کلید واژه ها: اورژانس پیش بیمارستانی دیسپچ واحد راهبری و ارتباطات آسایار


نظر شما :