تجهیز آمبولانس پایگاه تاج آباد آشتیان به تجهیزات احیای قلبی و ریوی پیشرفته

۰۵ مهر ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۹ کد : ۲۹۵۳۳ اخبار اسلایدی
تعداد بازدید:۴۱۸
به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی عصر امروز مورخ پنجم مهرماه ۱۴۰۱ طی بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و نماینده آشتیان در مجلس شورای اسلامی و ریاست اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی و فرماندار آشتیان از پایگاه اورژانس ۱۱۵ تاج آباد آمبولانس این پایگاه مجهز به دستگاه دفیبریلاتور و ونتیلاتور شد.
تجهیز آمبولانس پایگاه تاج آباد آشتیان به تجهیزات احیای قلبی و ریوی پیشرفته

در سفر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک به آشتیان صورت گرفت:

تجهیز آمبولانس پایگاه تاج آباد آشتیان به تجهیزات احیای قلبی و ریوی پیشرفته

به گزارش روابط عمومی اورژانس 115 استان مرکزی عصر امروز مورخ پنجم مهرماه 1401 طی بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک و نماینده آشتیان در مجلس شورای اسلامی و ریاست اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی و فرماندار آشتیان از پایگاه اورژانس 115 تاج آباد آمبولانس این پایگاه مجهز به دستگاه دفیبریلاتور و ونتیلاتور شد.

در حاشیه این بازدید ایران نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی بیان کرد با تجهیز شدند این آمبولانس کلیه آمبولانس های پایگاه های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اراک به تجهیزات پیشرفته احیای قلبی و ریوی مجهز شدند.

وی ادامه داد : این تجهیزات بسیار برای بیماران و مصدومین حائز اهمیت می باشد بخصوص در پایگاه هایی که از مرکز استان دور هستند کمبود این تجهیزات احساس میشد که با لطف خداوند و مساعدت سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی اراک و همچنین پیگیری های لازم توانستیم این مهم را به سرانجام برسانیم.
 

کلید واژه ها: پایگاه آمبولانس پایگاه اورژانس دانشگاه دانشگاه علوم دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک علوم علوم پزشکی علوم پزشکی اراک


نظر شما :