برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی تریاژ تلفنی چهارسطحی + فیلم

۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۰۷:۱۴ کد : ۴۴۶۶۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۷
کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی چهارسطحی با هدف بهبود عملکرد پرسنل دیسپچ اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در اراک برگزار شد. ‍
برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی تریاژ تلفنی چهارسطحی + فیلم

 برگزاری کارگاه دو روزه آموزشی تریاژ تلفنی چهارسطحی

کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی چهارسطحی با هدف بهبود عملکرد پرسنل دیسپچ اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان اظهار کرد: کارگاه آموزشی تریاژ تلفنی چهارسطحی در اورژانس پیش بیمارستانی با حضور معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور و مشارکت مدرسان این سازمان جهت کارشناسان واحد تریاژ تلفنی به مدت ۲ روز در سالن EOC اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه که با هدفِ ارتقای سطح دانش، نگرش و عملکرد کارشناسان تریاژ تلفنی در مدیریت تماس امدادخواهان با اورژانس ۱۱۵ به صورت تئوری و سناریوهای شبیه ساز برگزار شد، تعداد ۵۰ نفر از پرسنل دیسپچ مراکز اورژانس اراک، ساوه، خمین شرکت کردند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان مرکزی، ضمن قدردانی از زحمات و همکاری معاون آموزش همگانی، مهارتی و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور در برگزاری این کارگاه، از عملکرد واحد آموزش اورژانس استان مرکزی تقدیر نموده و افزود: در پایان این کارگاه و پس از برگزاری آزمون کتبی از نفرات برتر شرکت کننده در کارگاه و مدرسین با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
 

کلید واژه ها: اورژانس اورژانس ۱۱۵ اورژانس بیمارستانی کارگاه استان استان مرکزی تریاژ آموزشی تریاژ تریاژ تلفنی تریاژ تلفنی چهارسطحی


نظر شما :