روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵

۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹ کد : ۹۵۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۳۸۸
فرا رسیدن ۲۶ شهریور، روز فوریتهای پزشکی فرصتی می باشد تا قدردانی ...
روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن پیام به شرح ذیل است:

 

به نام خدا

فرا رسیدن 26 شهریور، روز فوریتهای پزشکی فرصتی می باشد تا قدردانی نماییم از عزیزانی که در پایگاههای اورژانس 115 به صورت شبانه روز در حال خدمتی صادقانه به هم استانی ها و مردم سرزمینمان می باشند.

خوشبختانه در سال 97 در حالی این روز را به تلاشگران فوریتهای پزشکی تبریک عرض می کنیم که در هفتم شهریور با کمک و همکاری تمامی مسئولین استان شاهد اتفاقی بزرگ در حوزه امداد رسانی بودیم و بعد از مدتها توانستیم اورژانس هوایی استان مرکزی را افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

امیدواریم که شاهد کاسته شدن حوادث ترافیکی و اتفاقاتی باشیم که سلامت روحی، جسمی و اجتماعی و از همه مهمتر، جان همشهریانمان را تهدید می کند و با ایجاد زیر ساختهای مناسب چه در حوزه صنعت خودروسازی و چه در حوزه راه سازی و همچنین افزایش سطح آگاهی و ایجاد نگرش لازم  در مردم و انتخاب سبک زندگی ایمن و سالم، بتوانیم شاهد کمترین میزان حوادث و اتفاقات تلخ در کشور و استان عزیزمان باشیم.

بی شک، شما پرسنل تلاشگر و دلسوز فوریت های پزشکی ( اورژانس 115)، که در پایگاههای شهری و روستایی اورژانس، واحد دیسپچ، ستاد هدایت، EOC و... با فعالیت بدون وقفه در طول شبانه روز، در گرما و سرما و شرایط سخت، باعث ایجاد آرامش در میان شهروندان و جامعه می شوید، جهادگران بی منت خط مقدم حوزه سلامت می باشید، که آگاهانه و شجاعانه وارد میدان پرمشقت امداد و نجات شده اید و در این راه حتی از بذل جان خویش دریغ نکرده اید.

در پایان اینجانب بر خود لازم می دانم، فرارسیدن 26 شهریور ماه ، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس 115 را به تمامی پرسنل شاغل در مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق، سعادت و سلامت را برایتان مسالت می نمایم.

 

دکتر حسن طاهراحمدی -25 شهریور 1397

کلید واژه ها: اورژانس 115 دکتر طاهراحمدی 26 شهریور


( ۴۲ )

نظر شما :