وضعیت زرد شهرستان محلات

۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۹ کد : ۱۰۵۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۸
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات: در حال حاضر شهرستان محلات در وضعیت هشدار و زرد قرار دارد.
وضعیت زرد شهرستان محلات

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان، دکتر نامغ گفت: اگر مردم شهرستان پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و حضور در اجتماع را به حداقل نرسانند، وضعیت در این شهرستان پیچیده و دشوار خواهد شد.

▫️او افزود: جمع مردم در میادین ورودی شهر به خصوص پاک سرچشمه، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و صنایع، مهمترین چالش های پیش روی این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان است.

▫️وی از مردم خواست از برگزاری و حضور در مراسم های عروسی و عزا و چه به صورت رسمی در باشگاه ها و تالارها و چه به صورت غیر رسمی در باغها و منازل به شدت پرهیز کنند.

▫️دکتر نامغ گفت: هیچکس مصون از ابتلا به این ویروس کرونا نیست و ابتلاء و فوت کودکان در کشور شاهد این ادعاست.

▫️مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات در ادامه تاکید کرد: اگر مردم مانند روز های نخست موارد ابلاغی را رعایت و بهداشت فردی را جدی و به فکر سلامتی خود و دیگران باشند، می توانیم موج دوم ویروس کرونا را نیز با کمترین آسیب پشت سر بگذاریم.

▫️رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات همچنین به خستگی کادر بهداشتی و درمانی و درگیری جنگیدن پنج ماهه سربازان خط مقدم با این بیماری استفاده از لباس ها و ماسک های حفاظت فردی در ساعات زیاد شبانه روز و لغو تمام مرخصی ها اشاره کرد و گفت: زنگ خطر برای همه ما به صدا درآمده که اگر رعایت نکنیم تا دو ماه آینده با اضافه شدن بیماری آنفولانزا و البته خستگی مدافعان سلامت با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

▫️دکتر نامغ در پایان از مردم خواست رعایت بهداشت، پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری های اجتماعی، شستشوی مکرر دستها، زدن ماسک، کادر بهداشتی و درمانی را کمک کنند

کلید واژه ها: اعلام وضعیت زرد وضعیت زرد کرونا ویروس شهرستان محلات دکتر نامغ شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات


( ۱ )