پلمپ دو باغ در حاشیه شهر محلات بدلیل برگزاری عروسی/چرا کسی به فکر خستگی کادر بهداشت و درمان نیست

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۱۱۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۵۴۰
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، دکتر بابک نامغ» گفت: دو باغ دیگر در حاشیه شهر محلات با حضور کارشناسان بهداشت محیط و پلیس اماکن و در راستای حفظ سلامتی عمومی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای پلمپ شدند.
پلمپ دو باغ در حاشیه شهر محلات بدلیل برگزاری عروسی/چرا کسی به فکر خستگی کادر بهداشت و درمان نیست

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در خط مقدم اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان است.
 
ایشان یادآور شد: با رصد روزانه کارشناسان بهداشت متاسفانه در هفته گذشته چند مراسم عروسی در باغ های حاشیه شهرستان و یا روستا ها برگزار شد که توسط کارشناسان بهداشت محیط و پلیس اماکن شناسایی و پلمپ شد.
مدیر شبکه بهداشت ودرمان چرا کسی به فکر پرستار و کارشناسان بهداشت خسته و پزشک بی رمق ما  نیست و آخر سر بی شک تعداد زیادی از آنان میهمان همین کادر  بهداشت ودرمان ما خواهند بود
دکتر نامغ عنوان کرد: نظارت در نحوه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد پزشکی و نظارت بر اجرای صحیح مراسم های مذهبی با مجوز تبلیغات اسلامی از دیگر فعالیت های در خصوص کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.
 
وی اعلام داشت: تاکنون کنترل و نظارت مستمری در خصوص برگزاری عروسی در سطح شهرستان محلات صورت گرفته و با دستور مقامات قضایی چندین مراسم عروسی در تالارهای خصوصی لغو و محل تالار پلمپ شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان  افزود: تمامی نظارت ها و بازرسی ها با هدف حفظ سلامت عمومی شهروندان است و امیدواریم واحدهای صنفی نیز در این خصوص همکاری بیشتر و بهتری با کارشناسان بهداشت محیط داشته باشند تا بتوانیم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا عملکرد مناسبی داشته باشیم.

کلید واژه ها: پلمپ دو باغ مراسم عروسی معرفی به مراجع قضایی عدم رعایت پروتکل ها


( ۲ )