کاهش بار مراجعین با اجرای طرح شهید سلیمانی

۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱ کد : ۱۳۷۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات گفت: هدف اصلی اجرای طرح شهید سلیمانی کاهش بار بیماری و کمک به مجموعه بهداشت و درمان است.
کاهش بار مراجعین با اجرای طرح شهید سلیمانی

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، دکتر بابک نامغ در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی شب‌های مهتابی از شبکه آفتاب، افزود: با صدور فرمان مقام معظم رهبری جهت تشکیل قرار گاه پدافند شهید سردار سلیمانی، بلافاصله موضوع از جانب وزارت بهداشت و سپاه پاسداران در سطح کلان و به تبع در سطح دانشگاه های علوم پزشکی و شبکه های بهداشت و درمان آغاز شد.
وی تاکید کرد: یک تیم مشترک بین سپاه ناحیه شهرستان و شبکه های بهداشت و درمان و فرمانداری شهرستان تشکیل شد و اصول اجرایی کار طبق دستورالعمل های ابلاغی تدوین و به اجرا درآمد.
وی خاطر نشان کرد: در یک جلسه درون سازمانی نیز و در سطح  شهرستان، مسئولین تیم های شبکه بهداشت شامل کارشناسان ستادی، واحدهای مختلف مرکز بهداشت، واحد گسترش، آموزش سلامت، مشارکتهای مردمی، واحدهای بهداشت محیط و حرفه ای، روابط عمومی و بهداشت خانواده، جهت سیاست‌گذاری اجرای طرح در سطح شهرستان بر مبنای دستورالعمل مشخص و اولویت های طرح در سطح شهرستان محلات مشخص گردید.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای این طرح بتوان این بیماری را بهتر از گذشته کنترل نمود و بار بیماری، آمار مبتلایان و مرگ و میر کاهش یافته و اجرای این طرح گامی در جهت کمک به کادر خسته و فداکار بهداشت و درمان باشد.

کلید واژه ها: قرارگاه حاج قاسم سلیمانی کمک به کادر بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات شهرستان محلات