به زودی عملیات ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی در شهر گلها

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱ کد : ۱۴۷۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۰
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات، دکتر پریا بهرامی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی، در شهرستان محلات خبر داد.
به زودی عملیات ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی در  شهر گلها

ایشان ضمن اظهار اینکه شهرستان محلات با توجه به موقعیت ویژه گردشگری و موقعیت جغرافیایی که در شاهراه اصلی عبور و مرور استان مرکزی قرار گرفته است افزود: آمار مصدومین ترافیکی و هم ناشی از بیماری‌های مختلف که شامل حال اعزام هوایی میشود در این شهرستان زیاد است و برای اعزام تخصصی این بیماران به مرکز استان و بیمارستانهای فوق تخصصی نیا ز به استفاده از بالگرد است که پیگیر ساخت پد هوایی به همت مسئولین این شهرستان هستیم.
دکتر بهرامی گفت :عملیات ساخت این پد بالگرد با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، خیرین در محل اداره راه شهرستان به زودی آغاز می شود.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی  در آخر خاطرنشان کرد:  :ان شاالله به همت مسئولین شهر محلات به زودی پد بالگرد اورژانس هوایی در این شهرستان به بهره برداری رسد.
 

کلید واژه ها: عملیات ساخت پد بالگرد اورژانس هوایی اورژانس هوایی شهرستان محلات دکتر پریا بهرامی شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات


( ۱ )